X
فهرست استارت آپ ها
« زودشور » استارت آپ خشک شویی آنلاین
ForVend

« زودشور » استارت آپ خشک شویی آنلاین

«رهی» مدیر زودشور در سمینار رقابت های استارت آپی خشک شویی آنلاین

رهی گفت: رقیب اصلی ما ماشین های لباس شویی هستند نه صاحبان صنف خشک شویی و حتی خشک شویی های آنلاین دیگر و بدین ترتیب اگر فرهنگ سازی صورت بگیرد مردم به جای مصرف برق و ماشین لباس شویی های خانگی، می توانند از خدمات مناسب آنلاین با قیمت مناسب استفاده کنند.  مشابه کاری که در بسیاری از کشورهای خارجی انجام می شود و خانه های لباس شویی در بیشتر کشورها وجود دارد. وی افزود: ما باید جلسات مشترکی با اتحادیه داشته باشیم و بتوانیم به نتیجه برسیم. رهی گفت: اگر توان مقابله با ما به توان همیاری با ما تبدیل شود، ما می توانیم اندازه بازار خودمان را گسترش دهیم. ایشان افزودند: شفافیت مناسبی در خشک شویی ها وجود ندارد و قیمت گذاری ها ثبات  خاصی ندارند. وی افزود: ارتباط با مشتری مساله ای است که می بایست در خشک شویی ها لحاظ شود و این بجز با راه اندازی استارت آپ ها ممکن نمی شود.

مدیر زودشور افزود: در حال حاضر ما ماشین را تامین نمی کنیم، چون اگر ماشین را خودمان داشته باشیم باید بیمه هم داشته باشیم که اگر بخواهیم آنها را بیمه کنیم با مشکل مواجه می شویم. مدیر پاکلین نیز گفت: ما ناوگان شخصی خودمان را داریم و مدیر تمیز شور گفت ما دلیوری را از طریق خود خشک شویی ها انجام می دهیم.

رهی گفت: کار ما رقابت با خشک شویی ها نیست و ما یک روش جدید برای مدیریت لباس ها و مدیریت شست و شو هستیم، چیزی که سال ها در حالت سنتی خود باقی مانده و در سبک زندگی مردم تغییر نکرده است. ایشان افزودند: تا به امروز نزدیک به 85 درصد از خشک شویی های تهران تعطیل شده اند، دلیل آن چیست؟ رهی گفت: چرا استفاده مردم از خدمات خشک شویی در تهران کاهش یافته است و تعداد کمی خشک شویی در تهران فعال هستند؟ ایشان دلیل این امر را مشکل در ارائه خدمات معرفی کردند و افزودند: روش جدید برای ارائه خدمتو سبک زندگی ما می تواند به توسعه صنف کمک کند. رهی گفت: ما صرفا ظرفیت خالی خشک شویی ها را فعال می کنیم تا سال آینده تعداد بیشتری خشک شویی تعطیل نشوند.

رهی از زودشور گفت: ما از دادن اطلاعات کسب و کار خود ترسی نداریم و دوست داریم تا علاقه مندان به کسب و کار از آمارهای دقیق برای برنامه ریزی استفاده کنند. که در راستای این فرهنگ سازی ما سرویس مجله خبری به ادرس zoodshoor.com/mag را راه اندازی کردیم و به حوزه تولید محتوا هم وارد شدیم. ایشان افزودند: وقتی کار به نتیجه می رسد که به بورس وارد شود. رهی گفت: در حال حاضر اگر فردی قصد ایجاد خشک شویی آنلاین دارد، حداقل 5 میلیارد هزینه نیاز دارد، زیرا اجرای این کار، هزینه ورود به بازار بالایی نیاز دارد. رهی گفت الوپیک بخشی از مشتری های پیک بادپا را برداشت و اگر امروز به من مجوز بدهید، کمک بزرگی برای من است، این در حالی است که شاید سال بعد نیازی به تعامل با اتحادیه نداشته باشیم.

مطلب قبلی « تمیزشو » استارت آپ خشک شویی آنلاین
مطلب بعدی سمینار رقابت های استارت آپی میوه آنلاین برگزار شد.
Print
5693 رتبه بندی این مطلب:
5/0
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

فهرست استارت آپ ها

انتخابگر پوسته