X
فهرست استارت آپ ها
« پاکلین » استارت‌آپ‌ خشکشویی آنلاین
ForVend

« پاکلین » استارت‌آپ‌ خشکشویی آنلاین

«صادقی» از بنیان گذاران پاکلین در سمینار رقابت های استارت آپی خشک شویی آنلاین

صادقی از بنیان گذاران خشک شویی آنلاین پاکلین گفت: خشک شویی پاکلین با سابقه یک سال فعالیت، توانسته است تا با تکنیک های سئو در لغات مرتبط مثل خشک شویی و اتو شویی آنلاین در جایگاه اول یا دوم باشد. صادقی گفت: ما برنامه ای برای تاسیس کارگاه یا کارخانه خشک شویی انحصاری نداریم و از طریق عقد قراردادهای غیرانحصاری با خشک شویی ها از اضافه ظرفیت آنها استفاده می کنیم.  وی افزود: وقتی طبق ارزیابی های ما اگر خشک شویی توانایی انجام تعداد کار درخواستی را با کیفیت، زمان و هزینه مورد نظر داشته باشد، با خشک شویی قرار دادی نوشته شده و با شیب مناسبی سفارشات بر اساس موقعیت جغرافیایی برای آن واحد صنفی ارسال می گردد.

هم بنیان گذار پاکلین گفت: پاکلین ناوگان حمل و نقل خصوصی دارد که برای دریافت سفارشات از موتور و برای تحویل آنها از ماشین های مخصوص استفاده می کند. ناوگان پاکلین در حال حاضر مجهز به حدود 20 وسیله نقلیه است که در حال توسعه آن نیز هستیم. پاکلین معمولا با خشک شویی های درجه یک و ممتاز کار می کند و ارسال و دریافت در پاکلین فعلا رایگان است. قیمت ها در پاکلین از درجه یک پایین تر است. همچنین پاکلین بسته بندی منحصر به فردی دارد و لباس ها را با چوب لباسی و کاور مخصوص برای مردم ارسال می کند.

صادقی افزود: ارسال و دریافت در پاکلین معمولا در زمان مشخص شده انجام می پذیرد و مشتری انتخاب می کند که چه زمانی کار را تحویل داده و چه زمانی کار را تحویل بگیرد؟ همچنین در درخواست ویژه ما توانایی انجام کارها در مدت زمان کوتاه و تحویل 6 ساعته را نیز داریم. صادقی افزود: بررسی ها در پاکلین نشان می دهد، مشتریان اغلب افرادی هستند که زمان برایشان اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل سرویس تحویل سریع در پاکلین راه اندازی شده است.

صادقی افزود: در پاکلین برای هر قرارداد با خشک شویی 60% از مبلغ دریافتی به خشک شویی تحویل داده می شود و 40% باقی مانده هزینه های حمل و نقل و نگهداری سرویس پاکلین می شود. صادقی افزود: اغلب خشک شویی های آنلاین در قیمت گذاری با یکدیگر همکاری کرده و با تنظیم قیمت های مناسب فضای رقابتی سالمی را ایجاد می کنند.

صادقی از بنیان گذاران خشكشويي انلاين پاکلین گفت: کسب و کارهای نوین چابک هستند و در طراحی مدل ها تلاش داریم تا مواردی را رعایت کنیم که ضمن ایجاد کمترین اصطحکاک یک هم افزایی و ارزش افزوده برای کسب و کارهای موجود ایجاد کنیم. وی گفت: در زمینه خشک شویی آنلاین هم ما یک فرصت هستیم و رقیب خشک شویی های کلاسیک نیستیم و تلاش داریم تا با ایجاد یک فرهنگ جدید، استفاده از ظرفیت ها را بالا ببریم و ما یک واحد کارآفرینی کوچک در حال رشد هستیم و قطعا فرصتی برای اتحادیه خواهیم بود.

صادقی از پاکلین گفت: ما دید پلتفرمی داریم و بدنبال راه اندازی کارگاه نیستیم و با پیشنهاد ساعت به مشتریان، ترافیک را پایین می آوریم. صادقی افزود: ما مشکلات شما را به اتحادیه واگذار نمی کنیم و خسارات شما را درجا پرداخت می کنیم. رحیمی از زودشور گفت: اتحادیه می تواند با آموزش اعضای صنف خود، بیکاری و تعطیلی واحدهای صنفی را کاهش دهد. این آموزش باعث می شود تا مردم رضایت بیشتری از خدمات خشک شویی ها داشته باشند. این فعالیتی است که در حال حاضر توسط استارت آپ ها و بر روی سایت هایشان انجام می گیرد.

صادقی افزود: ما در قرارداد هایمان با افرادی قرارداد می بندیم که دارای مجوز از اتحادیه باشند و از سیستم درجه بندی اتحادیه بهره می گیریم. ایشان افزودند: چنانچه یک خشک شویی قراردادش با ما را عمل نکند، ما هم مثل سایر مشتریان می توانیم از آن خشک شویی به اتحادیه اعلام نارضایتی بکنیم. صادقی گفت: شش ماه اول را با سرمایه شخصی پیش رفتیم و بعد از آن توانستیم با شتاب خوبی به صفحه اول گوگل برسیم و اولین سرمایه گذار خود را جذب کردیم. صادقی افزود:نرخ بازگشت سفارش امیدوارکننده ای داریم.

 

مطلب قبلی « واش لین » استارت آپ خشک شویی آنلاین
مطلب بعدی « تمیزشو » استارت آپ خشک شویی آنلاین
Print
6716 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

فهرست استارت آپ ها

انتخابگر پوسته