«رهی» گفت: رقیب اصلی ما ماشین های لباس شویی هستند نه صاحبان صنف خشک شویی و حتی خشک شویی های آنلاین دیگر و بدین ترتیب اگر فرهنگ سازی صورت بگیرد مردم به جای مصرف برق و ماشین لباس شویی های خانگی، می توانند از خدمات مناسب آنلاین با قیمت مناسب استفاده کنند. مشابه کاری که در بسیاری از کشورهای خارجی انجام می شود و خانه های لباس شویی در بیشتر کشورها وجود دارد. وی افزود: ما باید جلسات مشترکی با اتحادیه داشته باشیم و بتوانیم به نتیجه برسیم. رهی گفت: اگر توان مقابله با ما به توان همیاری با ما تبدیل شود، ما می توانیم اندازه بازار خودمان را گسترش دهیم. ایشان افزودند: شفافیت مناسبی در خشک شویی ها وجود ندارد و قیمت گذاری ها ثبات خاصی ندارند. وی افزود: ارتباط با مشتری مساله ای است که می بایست در خشک شویی ها لحاظ شود و این بجز با راه اندازی استارت آپ ها ممکن نمی شود.