X

سمینار رقابت های استارت آپی | Startup Competitions Seminar

سمینار رقابت های استارت آپی میوه آنلاین برگزار شد. سمینار رقابت های استارت آپی میوه آنلاین برگزار شد.
در این حوزه بیش از 18 استارت آپ در ایران وجود دارند که برخی از آنها صرفا در تهران، برخی دیگر صرفا در شهرستان و برخی در تهران و یک یا چند شهر دیگر...
مقایسه خشکشویی های آنلاین تهران در سمینار رقابت های استارت آپی مقایسه خشکشویی های آنلاین تهران در سمینار رقابت های استارت آپی
دکتر مسعود نویدی مقدم، استاد دانشگاه و مدرس سمینار رقابت های استارت آپی دانشگاه شهید شمسی پور گفت: اتحادیه خشک شویی و استارت آپ های این حوزه می توانند...
ریاست اتحادیه خشک شویی: در سمینار رایگان رقابت های استارت آپی خشک شویی آنلاین شرکت کنید. ریاست اتحادیه خشک شویی: در سمینار رایگان رقابت های استارت آپی خشک شویی آنلاین شرکت کنید.
رجب زاده رییس اتحادیه خشک شویی در مصاحبه با ایلنا گفت: اینکه ما رابط بین خشک شویی ها و استارت آپ ها باشیم، فرآیند پیچیده ای است که نیاز به مطالعات...


ثبت نام در سمینار رقابت های استارت آپی تنها با یک پیامک ساده

برای ثبت نام رایگان در سمینار رقابت های استارت آپی صرفا کافیست تا کلمه Forvend را به شماره موبایل 09384405469 ارسال کنید. این پیامک هزینه ای نداشته و بعد از آن تمامی برنامه های بعدی سمینارهای رقابت های استارت آپی از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی خواهند شد.

قبلا برای معرفی سمینار رقابت های استارت آپی از یکی از سامانه های آنلاین اطلاع رسانی سمینارها که خودش یک استارت آپ خصوصی است، استفاده می کردیم. پس از استقبال گسترده مردم از سمینار رقابت های استارت آپی سامانه مذکور به دلایل مختلف سمینار رقابت های استارت آپی را قرمز می کرد و امکان ثبت نام را از علاقه مندان به سمینار رقابت های استارت آپی می گرفت.

خیلی سریع تصمیم به خروج کلی از مجموعه فوق گرفتیم و در سایت فوروند امکان ثبت نام در سمینار رقابت های استارت آپی را فراهم کردیم. همچنین به طور ساده تر گفتیم هر کسی پیامکی به 09384405469 ارسال کند، ثبت نامش در سمینار قطعی شده است و نیازی به تهیه هیچگونه بلیطی برای این سمینار رایگان نیست.

خروج مجموعه رقابت های استارت آپی از مجموعه اطلاع رسانی سمینارها سه مزیت برای ما داشت. اول اینکه دیگر اخبار سمینار رقابت های استارت آپی بک لینک به سایت مذکور نمی شوند و قدرت سایت مذکور را با قدرت خبری سمینارهای خودمان افزایش نمی دهیم و دوم آنکه مردمی که با روش های مختلف بازاریابی و به سختی به سمینار رایگان رقابت های استارت آپی آمده اند را دو دستی در دست هجوم تبلیغات سمینارهای پولی بعضا بی محتوا قرار نمی دهیم و سوم آنکه مطمئن هستیم مردمی که به سمینار رقابت های استارت آپی آمده اند، مستقیم از دل کسب و کار کشور دعوت شده اند و متوسل به اکوسیستم استارت آپی نشده ایم.

اکوسیستم استارت آپی فضای خوبی برای معرفی استارت آپ ها نیست. اشتباهی که بسیاری از استارت آپ ها آن را درک نکرده اند. اگر قرار باشد یک استارت آپ خدمات خود را از بین مدیران سایر استارت آپ ها پیدا کند، وضع همینی می شود که امروز هست. صد مدیر در برج میلاد گرد هم جمع می شوند و می گویند از استارت آپ های همدیگر استفاده کنیم. در آخر هم هیچ کس حتی اپلیکیشن هیچ استارت آپ دیگری را نصب نمی کند. چه برسد به آنکه مشتری دائمی همدیگر شوند.

فضای استارت آپی نیاز به معرفی شدن در بیرون دارد. اگر بتوانیم مردم شمال و جنوب و شرق و غرب و مرکز تهران را بدون توجه به شغل و در آمدشان با استارت آپ آشنا کنیم و نظرات آنها را درک کرده و با مردم پیش برویم، آنگاه است که می توانیم گامی مهم در جهت معرفی استارت آپ ها برداریم که در سمینار رقابت های استارت آپی به این مهم فکر شده است و با هدف معرفی کسب و کارهای آنلاین همگام با مردم معمولی حرکت می کنیم.

سمینار رقابت های استارت آپی کسب و کارهای همسو

سمینار رقابت های استارت آپی، سمیناری رایگان است که به طور ماهیانه در دانشگاه شمسی پور تهران برگزار می شود. این سمینار نیاز به تهیه بلیت نداشته و همه علاقه مندان به کسب وکار می توانند با حضور در محل دائمی برگزاری سمینار رقابت های استارت آپی واقع در تهران (ابتدای خیابان دماوند، روبروی ایستگاه بی آر تی شهید منتظری، دانشگاه شمسی پور) از تجربیات و صحبت های مدیران و بنیان گذاران استارت آپ های مختلف استفاده کنند. 

دانش مهم ترین گام برای رشد و ارتقاء است.

با ارسال کلمه "ForVend" به « 09384405469 » از آخرین برنامه های سمینار رایگان رقابت های استارت آپی مطلع شوید.

کمپین رپورتاژ خبری 80 استارت آپ و یک خبرگزاری

کمپین رپورتاژ خبری 80 استارت آپ و یک خبرگزاری ویژه استارت آپ ها

رقابت های استارت آپی، باید بدانید.

وقتی وارد فضایی می شوید که چراغی ندارد و تاریک مطلق هست. هیچ برداشتی از آن فضا ندارید. هر حرکتی در آن فضا انجام می شود، می تواند درست باشد و یک حرکت رو به جلو محسوب شود و یا با احتمال بیشتر یک حرکت کاملا زیان ده باشد. هیچ کس نمی تواند ادعا کند که من تمام نکات کسب و کارهای آنلاین را بلدم.

الان چه کسی می تواند ادعا کند که « اسنپ » و « تپسی » در واقع دشمن هم هستند، یا اینکه اصلا شاید یک شرکت باشند. همه شکایت تپسی علیه اسنپ را شنیدند ولی بارها دیدیم خبرهای رپورتاژی که همزمان توسط اسنپ و تپسی داده شده اند. آیا این دو تا در اصل یکی هستند و هدفشان این هست که رقیب نداشته باشند یا دو تا هستند و رقیب سرسخت هم هستند؟

چند درصد از استارت آپ ها در دست سرمایه گذاران خارجی هست؟ چه افرادی نقش آفرینان اصلی کسب و کارهای آنلاین هستند؟ شبکه ارتباطی استارت آپ ها با یکدیگر به چه صورت است؟ آیا استارت آپ هایی که بعدا با یکدیگر ادغام می شوند، از اول جدا از هم بودند یا از اول یک شرکت بودند؟

خیلی ها اصرار دارند که استاد همه چی دان هستند و نیازی به دانش ندارند. در صورتی که به قول مدیر عامل میوه دات کام؛ « صحنه استارت آپی صحنه خطرناکی است. » صحنه ای که اغلب بالای 98 درصد احتمال شکست در آن وجود دارد.

قطعا گوش کردن و فراگیری دانش خیلی خیلی سخت هست. سمینار رقابت های استارت آپی یک شعار دارد و آن هم اینکه « باید بدانید. » باید بدانید که بیش از 560 استارت آپ مشابه اسنپ در کشور داریم. باید بدانید که نزدیک 30 استارت آپ میوه آنلاین داریم و باید بدانید که بیش از 50 استارت آپ خشک شویی آنلاین داریم.

باید بدانید که اگر ایده شما جذاب نباشد، شکست حتمی است. باید بدانید که بقیه استارت آپ ها چه کرده اند و باید بدانید که در شرایط فعلی اقتصادی چگونه قدم بردارید. / دکتر محمد جعفرآباد

 

دانش مهم ترین گام برای رشد و ارتقاء است.

با ارسال کلمه "ForVend" به 09384405469 از آخرین برنامه های سمینار رایگان رقابت های استارت آپی مطلع شوید.

اخبار استارت آپ ها و سمینار رقابت های استارت آپی

رایگان به سمینار رقابت های استارت آپی  کالای آنلاین بروید

دعوت از همه علاقه مندان به کسب و کارهای نوپا: رایگان به سمینار رقابت های استارت آپی  کالای آنلاین بروید.

0 5258 رتبه مطلب: 4/6

دعوت از همه علاقه مندان به کسب و کارهای نوپا: رایگان به سمینار رقابت های استارت آپی  کالای آنلاین بروید. رییس مرکز کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه فنی و حرفه ای در مصاحبه با ایلنا گفت : رقابت های استارت آپی کالای آنلاین روزدوشنبه 26 فروردین ماه 98 از ساعت 16 الی 21 در دانشکده فنی و حرفه ای شهید شمسی پور تهران برگزار می شود. شرکت در این سمینار برای همه مردم و علاقه مندان به کسب و کارهای آنلاین رایگان است. برای شرکت در این سمینار از همه مدیران کسب و کار های آنلاین و علاقه مندان به استارت آپ ها، دعوت بعمل آمده است.

رقابت‌های استارت آپی دانشگاه شهید شمسی پور گزارش می دهد: بهترین فصل برای سفر به کیش

اگر دوست دارید تا به کیش سفر کنید، بهتر است تا با کمک استارت آپ ها بهترین نرخ بلیط ها و هتل ها و مناسب ترین مکان های گردشگری را انتخاب کنید، در این خبر تعدادی از بهترین استارت آپ های حوزه گردشگری معرفی می شوند.

0 8007 رتبه مطلب: 4/9

اگر دوست دارید تا به کیش سفر کنید، بهتر است تا با کمک استارت‌آپ‌ها بهترین نرخ بلیط‌ها و هتل‌ها و مناسب‌ترین مکان‌های گردشگری را انتخاب کنید، در این خبر تعدادی از بهترین استارت‌آپ‌های حوزه گردشگری معرفی می‌شوند.

قطعا هزینه سفرها در تابستان و عید به اوج می‌رسد از طرفی جمعیت زیاد مسافران نیز مشکلاتی را برای گردشگران تابستانی ایجاد می‌کند. اگر از علاقه‌مندان به سفر هستید، شاید یکی از سوالاتی که در ذهن شما مطرح شود این باشد که کی و چگونه به کیش برویم؟ خبرگزاری ایلنا و رقابت‌های استارت‌آپی در این خبر تمام راه‌های رزرو هتل و خرید ارزان بلیط هواپیما را به نقل از همه استارت‌آپ‌های فعال گردشگری به شما معرفی می‌کنند.

سود آور یا خطرناک بودن بازار سرمایه گذاری میوه آنلاین

انتخاب با شما است: اینکه چند قدمی تا اولین میوه فروشی محله خودتان بروید و میوه ها را دستچین کنید و به منزل برگردید یا اینکه در خانه بنشینید و سایت و اپلیکیشن میوه آنلاین را باز کنید و برای ساعت و روز مشخص میوه های مورد علاقه تان را سفارش دهید.

0 8998 رتبه مطلب: 4/9

تنوع در انتخاب و کیفیت، مزیت های رقابتی میوه آنلاین ها هستند، اما باید دید آیا مردم به خرید اینترنتی میوه اعتماد خواهند کرد؟ آیا استارت آپ های میوه موفق می شوند تا بیش از نصف سهم از بازار را در اختیار بگیرند؟ در ایران بیش از 18 استارت آپ میوه آنلاین وجود دارد. مدیران استارت آپ های میوه با حضور در نهمین سمینار رقابت های استارت آپی دانشگاه شمسی پور به تشریح فضای استارت آپی کشور پرداختند و درباره سود آوری، سرمایه گذاری و ساختار مالی خود به بحث و تبادل نظر پرداختند. بخشی از آنچه در دیدار این مدیران استارت آپی با مردم گذشت را در این خبر بخوانید.

سمینار رقابت های استارت آپی میوه آنلاین برگزار شد.

نهمین دوره از سمینارهای رقابت های استارت آپی دانشگاه شمسی پور به موضوع میوه آنلاین پرداخت.

0 9598 رتبه مطلب: 4/5

در این حوزه بیش از 18 استارت آپ در ایران وجود دارند که برخی از آنها صرفا در تهران، برخی دیگر صرفا در شهرستان و برخی در تهران و یک یا چند شهر دیگر فعالیت می کنند. باید در نظر داشت که میوه آنلاین خدمتی لجستیک است و مشابه بیمه آنلاین قابلیت گستردگی در همه شهرها در یک مرحله را ندارد. از طرفی دیگر میوه کالایی با زمان ماندگاری کوتاه و عدم امکان برگشت پذیری است که همه این ها باعث می شوند تا فعالیت استارت آپ های این حوزه دچار چالش شوند.

مقایسه خشکشویی های آنلاین تهران در سمینار رقابت های استارت آپی

سمینار رقابت های استارت آپی خشک شویی آنلاین در شرایطی برگزار شد که هنوز هیچ راه حل مورد قبول دو طرف برای حل اختلافات صنف خشک شویی با استارت آپ های خشک شویی ارائه نشده است. این سمینار با حضور آقای تربتی مدیر خشک شویی ژاندارک، اولین خشک شویی ایران و استارت آپ های زودشور، پاکلین، واش لین، تمیز شو، ببر و بشور و حباب برگزار شد.

0 5758 رتبه مطلب: 5/0

دکتر مسعود نویدی مقدم، استاد دانشگاه و مدرس سمینار رقابت های استارت آپی دانشگاه شهید شمسی پور گفت: اتحادیه خشک شویی و استارت آپ های این حوزه می توانند با ایجاد یک پل ارتباطی به تعامل رسیده و اختلافات خود را کنار بگذارند. وی افزود: استفاده از تجربه سنتی ها و تخصص آنلاین ها، بهترین راهکار است. ایشان افزودند: جمعیت 15 میلیونی سال 1342 با جمعیت 80 میلیونی امروز، این واقعیت را نشان می دهد که شاید سیستم مدرن سال 1342 پاسخگوی نیازهای امروز بشر نباشد. نویدی مقدم افزود: افراد صاحب جواز، استارت آپ ها ، اتحادیه و ارائه دهندگان سرویس های تعمیراتی به خشک شویی ها اضلاع مختلف این کسب و کار هستند و این سندیکاها می بایست با داشتن جلساتی، ارتباطات خود را توسعه دهند.

ریاست اتحادیه خشک شویی: در سمینار رایگان رقابت های استارت آپی خشک شویی آنلاین شرکت کنید.

ابوالفضل رجب زاده ریاست اتحادیه خشک شویی در مصاحبه با ایلنا گفت: سعی داریم تا با ایجاد فضایی تعاملی از خشک شویی های با عنوان مناسب دلیوری آنلاین، حمایت کنیم.

0 5392 رتبه مطلب: 4/6

رجب زاده رییس اتحادیه خشک شویی در مصاحبه با ایلنا گفت: اینکه ما رابط بین خشک شویی ها و استارت آپ ها باشیم، فرآیند پیچیده ای است که نیاز به مطالعات بیشتری دارد، تا نارضایتی در صنف ایجاد نشود. ایشان افزودند: هر فردی وقتی تخصص داشته باشد، می تواند ایرادات کار را بگویید. وی افزود: تخصص من خشک شویی است و تخصص دوستان در استارت آپ ها مدیریت حمل و نقل، و می بایست به زودی با یک تعامل مناسب فضای کسب و کار را در این حوزه مناسب تر کنیم. حسام بصیری مدیرعامل واش لین در مصاحبه با ایلنا گفت: سفارش خشکشویی به ساده‌ترین شکل ممکن و از روش‌های مختلف منطبق با ویژگی و نیاز کاربران امکان پذیر گردیده است... میلاد پیرزاده مدیر عامل خشک شویی آنلاین حباب در مصاحبه با ایلنا گفت: خشکشویی و اتو پرس آنلاین حباب خشکشویی به صورت آنلاین می باشد که از طریق سایت و اپلیکشین تخصصی و ساده خود میتواند نیازهای مربوط به شستشو و اتوی لباس را رفع کند وهمچنین در مصرف آب و برق ..... محمد رهی بنیانگذار و مدیر عامل خشک شویی آنلاین زودشور در مصاحبه با ایلنا گفت: زودشور، اپلیکیشن و سامانه هوشمند درخواست خدمات خشکشویی یا خشکشویی آنلاین است. کاری که ما در زودشور انجام میدهیم ایجاد یک شیوه کاملا جدید برای مدیریت..... مجید یساری مدیر عامل پاکلین در مصاحبه با ایلنا گفت: امروزه هر چقدر هم که برنامه ریزی داشته باشیم، برای انجام بعضی از کارهای روزمره وقت کافی نداریم. اینجاست که سرویس های آنلاین به کمک ما می آیند. .... مهدی عطاران مدیر عامل لاندر اَپ در مصاحبه با ایلنا گفت: لاندر اَپ راه کاری مدرن و منحصر به فرد برای پاکیزگی با لاندراَپ دارد. لاندر اَپ یک اپلیکیشن ، یک سایت و کلا یک سامانه برای دسترسی آسان و سریع شما به خدمات خشکشویی و سفید شویی می باشد ما از جدید ترین و برترین دستگاههای روز دنیا برای سرویس دهی.... . وحید هاشمی مدیرعامل خشک شویی آنلاین ببر و بشور در مصاحبه با ایلنا گفت: به عنوان یک فعال در حوزه دات کام، از تمامی مدیران و مسئولین تقاضا داریم تا در شرایط فعلی و با توجه به موفقیت این شرکت ها و موسسات آنلاین در حوزه خشک شویی، هماهنگی ها و همکاری های لازم با آنها .... وحید خلیلی مدیرعامل واش ماش در مصاحبه با ایلنا گفت: واش ماشی‌ها در روز و ساعتی که شما مشخص کرده اید به درب منزل و یا محل کار شما می آیند و کیسه مخصوص واش ماش حاوی البسه و سایر را از شما دریافت می کنند..... نسیم پرواز مدیرعامل تمیزشو در مصاحبه با ایلنا گفت: تمیزشو اپلیکیشن جامع درخواست خشکشویی و قالیشویی در نزدیکترین محل به مشتری می باشد. ایشان افزودند: ما با خود صاحبان اصناف خشک شویی کار می کنیم و در کارگاه شخصی نیستیم......

رایگان به سمینار رقابت های استارت آپی املاک بروید

رییس جدید اتحادیه مشاوران املاک: دیوار را خراب نمی‌کنم! شیپور را هم نمی شکنم!

0 5370 رتبه مطلب: 4/6

رییس جدید اتحادیه مشاوران املاک: دیوار را خراب نمی‌کنم! شیپور را هم نمی شکنم! رایگان به سمینار رقابت های استارت آپی املاک بروید! خسروی رییس اتحادیه مشاوران املاک در مصاحبه با خبرگزاری اینا گفت: اتحادیه املاک با حضور در سمینار رقابت های استارت آپی دانشگاه شهید شمسی پور به فکر ایجاد راه حلی جهت تعاملی سازنده با مدیران اپلیکیشن های شیپور و دیوار است. خسروی افزود: ما اهل تخریب کردن اپلیکیشن ها نیستیم و با حضور داوطلبانه در سمینار رقابت های استارت آپی املاک نشان می دهیم که آماده تعامل سازنده با مدیران این کسب و کارهای نوپا هستیم.

انتخابگر پوسته

فهرست استارت آپ ها

انتخابگر پوسته