X

اخبار استارت آپ ها | خبرهای استارت آپی | Startups News

اخبار استارت آپ ها
رایگان به سمینار رقابت های استارت آپی املاک بروید

رایگان به سمینار رقابت های استارت آپی املاک بروید

رییس جدید اتحادیه مشاوران املاک: دیوار را خراب نمی‌کنم! شیپور را هم نمی شکنم!

رییس جدید اتحادیه مشاوران املاک: دیوار را خراب نمی‌کنم! شیپور را هم نمی شکنم!

رایگان به سمینار رقابت های استارت آپی املاک بروید

خسروی رییس اتحادیه مشاوران املاک در مصاحبه با خبرگزاری اینا گفت: اتحادیه املاک با حضور در سمینار رقابت های استارت آپی دانشگاه شهید شمسی پور به فکر ایجاد راه حلی جهت تعاملی سازنده با مدیران اپلیکیشن های شیپور و دیوار است. خسروی افزود: ما اهل تخریب کردن اپلیکیشن ها نیستیم و با حضور داوطلبانه در سمینار رقابت های استارت آپی املاک نشان می دهیم که آماده تعامل سازنده با مدیران این کسب و کارهای نوپا هستیم.

سمینار رقابت های استارت آپی

 

مردم تهران با حضور در سمینار بزرگ رقابت های استارت آپی به دیدار مدیران استارت آپ های مشاورین املاک می روند. پنجمین جلسه از سمینار رقابت های استارت آپی با موضوع املاک در دانشگاه شهید شمسی پور برگزار می گردد. بنا به گفته دکتر محمد رضا مجمع، دبیر علمی این سمینار، دعوت نامه هایی برای استارت آپ های فعال حوزه املاک ارسال شده است. ایشان افزودند: در گام اول از این رقابت ها به سراغ استارت آپ های آزمایش پزشکی آنلاین به نام های آزماتو، آزمایش آنلاین و آزمایشگاه آنلاین بیمارستان رسالت رفتیم، در گام دوم با حضور سه شرکت وبیمه، بیمه دات کام و بیمه آنلاین ازکی به سراغ استارت آپ های بیمه ای رفتیم. در گام سوم تاکسی آنلاین را بررسی کردیم. در گام چهارم با حضور استارت آپ های معماریال، اتاق، دکوریسا و چمدون، معماری و دکوراسیون داخلی آنلاین را بررسی کردیم. مجمع افزود: امیدواریم بتوانیم با معرفی این استارت آپ ها در راستای فرهنگ سازی خدمات آنلاین و جذب مشتری بیشتر نقشی داشته باشیم.. علاقه مندان به شرکت در این رویداد استارت آپی می توانند تا با مراجعه به https://evand.com/events/5666 به رایگان در جدیدترین  رویداد از این رقابت های استارت آپی جذاب شرکت کنند.

رییس اتحادیه املاک در همین رابطه و در مصاحبه با ایلنا گفت: اینکه جوانان بیایند و حاصل شکوفایی ذهن شان را در راستای توسعه اقتصادی حوزه املاک بکار برند، باعث افتخار برای اتحادیه است و ما از این جوانانی که زحمت می کشند و این استارت آپ ها را راه اندازی می کنند، حمایت می کنیم. خسروی افزود: کسی نمی تواند مقابل دانش بایستد و حرکت این استارت آپ ها فرآیندی است که کسی نباید مقابل آنها قرار بگیرد، اما همزمان نباید از تعامل سازنده کسب و کارهای سنتی و مجازی نیز در جهت بهبود کسب و کار و معیشت مردم، غافل شویم.

در ادامه از نظر آقای خسروی درباره حضور شیپور و دیوار در این سمینار سوال شد و ایشان گفتند: تعامل با شیپور انجام شده است و در صورت حضور دیوار نیز معرفت خودشان ثابت شده است و اگر هم نیازی به تعامل نداشته باشند، شاید کم لطفی مدیرانشان باشد. ایشان افزودند: ما در مدیریت جدید اتحادیه از حضور دیوار و شیپور در این سمینار به عنوان نقطه شروع تعامل اتحادیه ها و کسب و کارهای آنلاین به شدت استقبال می کنیم و امیدواریم مدیران دیوار نیز از این فرصت پیش آمده استفاده کنند. خسروی افزود: رونق کسب و کارها در تعامل است و شاید ما در تعامل با یکدیگر به راهکارهای بهتری در جهت توسعه املاک دست پیدا کنیم.

خسروی افزود: ما مخالفتی با اصل این استارت آپ ها نداریم ولی همواره می گوییم: اگر قرار است ملکی فروش برود، بهتر است تا خطرات معاملات را با کمک مشاورین املاک تا حد امکان کاهش دهیم. اگر یک مشاور بر معامله دلالت نکند و دلیل نیاورد، تبعات خاص خود را خواهد داشت. ایشان با اشاره به اینکه مشاوران املاک، متقاضیان مسکن را تا درب منزل مشایعت می کنند، افزودند: این مشایعت و همراهی تا حد بالایی متقاضیان ملک را از وقوع خطراتی که بعضا کلاهبرداران در آگهی های جعلی ایجاد می کنند، به دور می دارد. 

سمینار رقابت های استارت آپی، سمیناری رایگان است که به طور ماهیانه در دانشگاه شمسی پور تهران برگزار می شود. این سمینار نیاز به تهیه بلیت نداشته و همه علاقه مندان به کسب وکار می توانند در روز 25 تیر با حضور در محل دائمی برگزاری سمینار رقابت های استارت آپی واقع در تهران – ابتدای خیابان دماوند – روبروی ایستگاه بی آر تی شهید منتظری دانشگاه شمسی پور، از صحبت های مدیران استارت آپ های املاک استفاده کنند. دور پنجم از سمینار رقابت های استارت آپی املاک با حضور دکتر محمد رضا مجمع استاد دانشگاه و مدرس دوره های کسب و کار، دکتر مسعود نویدی مقدم مدرس دانشگاه، جناب آقای الفت نسب مدیریت اتحادیه کسب و کارهای فضای مجازی و همچنین جناب آقای قلی خسروی ریاست اتحادیه املاک برگزار می شود. بنابر اعلام دکتر محمد جعفرآباد مدیر اجرایی این سمینار، تا این لحظه استارت آپ شیپور برای حضور در این جلسه اعلام آمادگی کرده است، اینکه آیا دیوار هم با حضور در این سمینار تعامل سازنده خود را با مشاورین املاک نشان می دهد یا خیر، مساله ای است برای مشخص شدن پاسخ آن می بایست تا ساعت  16 روز دوشنبه 25 تیر ماه صبر کرد.

جعفرآباد افزود: سال ها قبل برای درج آگهی ملک خود می بایست به نیازمندی های روزنامه همشهری مراجعه می کردید، پس از آن با آمدن سایت ایستگاه، روند درج آگهی تغییر کرد و حرکت هایی هر چند خیلی دیر ولی مفید در جهت آنلاین سازی خدمات نیازمندی ملک انجام شد. بعد از آن با آمدن شیپور و دیوار، حوزه رقابت در حوزه نیازمندی های املاک از سایت ها نیز گرفته شد و نوبت اپلیکیشن ها  شد. وی افزود: حضور مجموعه شیپور به عنوان بال راست رقابت های استارت آپی املاک، افتخار بزرگی برای این سمینار است و انتظار داریم تا دیوار نیز در چند روز باقی مانده به شرکت کنندگان در این سمینار آموزشی اضافه شود. جعفرآباد افزود: این سمینار صرفا معرفی و پرسش و پاسخ با هدف ارتقاء سطح دانش علاقه مندان به کسب و کارهای حوزه املاک بوده و مجریان آن به هیچ وجه موافق چالشی شدن بحث های آموزشی نیستند. جعفرآباد افزود: برگزاری موفق چهار دوره از این سمینار نشان داده است که روند آموزشی از بحث های چالشی بازار رقابتی جداست و تمام تلاش ما در این خواهد بود تا خروجی سمینار آورده علمی مناسبی برای مستمعین و بار مثبت تبلیغاتی برای استارت آپ ها داشته باشد.

 

 

رقابت های استارت آپی برگزار شده

رقابت های استارت آپی حوزه آزمایش پزشکی آنلاین

رقابت های استارت آپی حوزه بیمه آنلاین

رقابت های استارت آپی حوزه تاکسی آنلاین

رقابت های استارت آپی حوزه معماری و دکوراسیون داخلی

 

 

رقابت های استارت آپی تیر ماه 97

رقابت های استارت آپی حوزه مشاورین املاک آنلاین

رقابت های استارت آپی حوزه خشک شویی آنلاین

 

 

رقابت های استارت آپی آینده

رقابت های استارت آپی حوزه سفارش آنلاین غذا

رقابت های استارت آپی حوزه تخفیفات اینترنتی آنلاین (نت برگ،تخفیفان و...)

رقابت های استارت آپی حوزه (کارواش، نصب تایر، تعمیرات، بنزین و...)

رقابت های استارت آپی حوزه فروش دیجیتال کالا

رقابت های استارت آپی حوزه گردشگری و رزرو آنلاین هتل

رقابت های استارت آپی حوزه خدمات منزل آنلاین (تعمیرات، باغبانی و غیره)

رقابت های استارت آپی حوزه سوپرمارکت آنلاین

رقابت های استارت آپی حوزه مدیریت و فروش بلیت

رقابت های استارت آپی حوزه پیک موتوری آنلاین

رقابت های استارت آپی حوزه ویزیت آنلاین، نوبت دهی آنلاین و مدیریت خدمات پزشکی

رقابت های استارت آپی حوزه کتاب صوتی آنلاین

رقابت های استارت آپی حوزه نان و شیرینی

رقابت های استارت آپی حوزه صنایع غذایی(آموزش، تولید و ...)

رقابت های استارت آپی حوزه خدمات پرداخت آنلاین (آپ،780،733، #1* ، پات)

رقابت های استارت آپی حوزه فیلم، اشتراک ویدئو و پخش زنده

رقابت های استارت آپی حوزه برون سپاری، تقسیم کار بصورت پروژه ای و دورکاری

رقابت های استارت آپی حوزه سایت ساز ، فروشگاه و اپلیکیشن آماده

رقابت های استارت آپی حوزه خدمات عمرانی

رقابت های استارت آپی حوزه ساخت انیمیشن و موشن گرافیک

رقابت های استارت آپی حوزه خدمات دانشگاهی و علمی (ترجمه، کپی و...)

رقابت های استارت آپی حوزه فروش محصولات خانگی

رقابت های استارت آپی حوزه شبکه های اجتماعی

رقابت های استارت آپی حوزه راهکارهای جذب و مدیریت مشتری

رقابت های استارت آپی حوزه حمل و نقل برون شهری و خدمات ارسال بار

رقابت های استارت آپی حوزه تولید محتوا

رقابت های استارت آپی حوزه اطلاع رسانی رویدادهای کشور

رقابت های استارت آپی حوزه تبلیغات مدرن

رقابت های استارت آپی حوزه محاسبات آنلاین (ایران جیب و ...)

رقابت های استارت آپی حوزه آگهی های نیازمندی آنلاین

رقابت های استارت آپی حوزه نمایشگاه خودرو آنلاین

مطلب بعدی ریاست اتحادیه خشک شویی: در سمینار رایگان رقابت های استارت آپی خشک شویی آنلاین شرکت کنید.
Print
4394 رتبه بندی این مطلب:
4/6

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

فهرست استارت آپ ها

انتخابگر پوسته